zondag 7 februari 2010

side-step kaart


Voor de verandering eens een side-step kaart gemaakt.Vond het leuk om een keer te maken maar het is niet helemaal mijn ding. Ik heb vandaag ook voor het eerst met mijn copics gekleurd, dat viel nog niet mee. Ben "redelijk" tevreden over het inkleuren maar ik moet nog veel oefenen. Ik heb natuurlijk ook nog niet alle kleuren maar om echt mooi van donker naar licht te gaan (of anders om)is best lastig. Ga dus maar veel stempels inkleuren en op andere blogs kijken om het onder de knie te krijgen. Op andere blogs kijken is geen straf hoor want dat kan ik uren doen, er staan zoveel mooie creaties bij iedereen.
Ik wil ook iedereen bedanken voor alle leuke en lieve reacties op mijn voorgaande kaarten, wat is dat toch leuk om te lezen.
Nou, ik ga snel weer "oefenen"
Fijne zondag!

5 opmerkingen:

  1. ~hij is prachtig gemaakt. leuke vorm van kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke,

    Wat een prachtige en superlieve kaart!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Anneke.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaart Anneke, ik zie er echt niet aan af dat het jouw eerste keer kleuren met copics was!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love the image and details, fabby colours too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.