donderdag 8 april 2010

LENTE SCCB#7

Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge bij scrap-cards-challenge-blog.
De opdracht is om een kaart te maken met het thema lente. Ik vind het zelf een vrolijke lente kaart geworden.(http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/)
Toen ik de kaart aan het maken was vond ik het echt een kaart voor de verjaardag van mijn nichtje, zij wordt in mei 7 jaar. Het cijfer 7 op de kaart is donker paars maar dat is op de foto niet zo goed te zien.
Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes die jullie achter laten!
Fijne dag verder en tot snel, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Dat is een vrolijk en fleurig kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey anneke
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gorgeous, beautiful colours and fabulous image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anneke, wat een gezellige voorjaars kaart heb je gemaakt voor je nichtje.
    Bedankt voor het meedoenmet scr@pcards challengeblog, tot de volgende challenge.

    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart heb je ervan gemaakt. Dank je wel voor je bijdrage voor het scr@pcards Challenge blog.

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een lief kaartje voor een 7 jarige zeg!
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    groetjes,
    Jeanet
    Gast Designer
    Scr@pCardsChallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.